دانلود پروژه گزارش کارآموزی رشته مهندسی عمران،معماری و ساختمان

خرید کاراموزی و کار ورزی،دانلود پروژه گزارش کارآموزی و کارورزی رشته مهندسی عمران،معماری و ساختمان

دانلود پروژه گزارش کارآموزی رشته مهندسی عمران،معماری و ساختمان

خرید کاراموزی و کار ورزی،دانلود پروژه گزارش کارآموزی و کارورزی رشته مهندسی عمران،معماری و ساختمان

دانلود گزارش کارورزی رشته معماری

این گزارش کارآموزی با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است،همچنین آماده پرینت می باشد


کار پروژه کار ورزی شامل یک پلان ویلایی به مساحت کل ۴۵۰×۵۰۰ متری می باشد که این مساحت مقدار و یا راه رسید آن است بنای مفید این ساختمان ۳۸۵ متر می باشسد که در وسط محوطه قرار گرفته است و شامل یک طبقه می باشد که دارای ۱۴ اتاق خواب که یک اتاق خواب آن اختصاص به اتاق خواب مهمان بوده و یک قسمت دیگر ساختمان قسمت پذیرایی آشپزخانه و ناهار خوری می باشد و دارای در ورودی در ادل برای ورودی ماشین و در ورود دوم برای ورودی افراد می باشد.
دانلود گزارش کارورزی معماری خرید گزارش کارآموزی معماری کاراموزی معماری کارورزی معماری دانلود کار ورزی معماری خرید گزارش کارورزی معماری کار ورزی معماری کار اموزی معماری کار آموزی ساختمان

فهرست مطالب

مقدمه

طراحی زمین های محدود

کشیدن با دست آزادی

پلان مبلمان و اندازه گذاری

کشیدن نقشه های سازه و معماری

تدوین پرسپکتیویک نقطه و دو نقطه ترسیم داخل ساختمان

تکمیل نقشه های مدادی

تخته شاستی

راپیدی کردن تخته شاستی

راند و کردن تخته شاستی

تحویل راندو

ساخت ماکت

بریدن در و پنجره و سقف و چسباندن

محوطه ماکت

تحویل ماکت

تحویل پروژه اتوکد


دانلود گزارش کارآموزی در مترو

این گزارش کارآموزی با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است،همچنین آماده پرینت می باشد


امروزه صنعت حمل و نقل ریلی به علت مقرون به صرفه بودن و آلایندگی کمتر محیط زیست به عنوان یکی از راهکارهای اساسی برای جابجایی و انتقال بار و مسافر در دنیا به شمار می رود. در این میان علی رغم پیشرفت فنی و تکنولوژیکی و به وجود آمدن خطوط مغناطیسی ، خطوط ریلی به خاطر اقتصادی و سهل الوصول بودن و همچنین قابلیت اجرای آسان نسبت به انواع دیگر همواره مد نظر قرار گرفته است.از دیگر دلایل گرایش به این سیستم ایمنی بالای بار و مسافر می باشد پیش از اینکه یک فضای زیر زمینی در دل سنگ ایجاد گردد در هر نقطه از این مقطع به حالت بکر و دست نخورده در حال تعادل می‌باشد . هنگامی که یک فضای زیر زمینی مانند یک تونل در داخل توده ی سنگ حفر می‌شود لایه توده سنگهای همجوار آن تونل دیگر به حالت اولیه نخواهد بود زیرا :
۱- سنگهای سقف تونل تکیه گاه زیرین خود را از دست داده‌اند . ۲- سنگهای تحتانی (‌کف تونل ) دیگر تحت بار داده از بالا قرار نخواهند داشت و بنابراین در سنگهای محیطی تمایل به تغییر شکل به سمت داخل پیدا خواهد شد و زمان ریزش سنگها یعنی زمان ایستایی به خواص سنگ و شرایط محلی دارد .
نگهداری عبارت از عملی است که رفتار توده ی سنگ را در انتقال از یک حالت تعادلی به حالت تعادلی دیگر مورد مطالعه قرار می‌دهد . این علم زمینه لازم برای طراحی اقتصادی و ایمنی سیستم نگهداری به منظور جلوگیری از ریزش یا گسیختگی سقف کف و یا دیواره‌های جانبی را فراهم می آورد . ساده‌ترین راه برای حفظ تعادل اولیه ساختمان عبارت است از قرار دادن یک وسیله‌ی نگهداری محکم بلافاصله بعد از حفاری به نحوی که امکان هر گونه تغییر شکل از سنگهای جانبی سلب گردد از سوی دیگر می‌توان وسایل نگهداری قابل انعطاف که در برابر تغییر شکل سنگهای جانبی مقاومت نشان نداده ‌و امکان جابجایی را به طور مداوم فراهم می‌کنند به کار گرفت ما بین این دو حد انواع بیشماری از سیستم‌های نگهداری وجود دارد که هر کدام یک حالت جدید تعادلی برای سیستم ایجاد می‌کند . بنابراین مسئله سیستم نگهداری عبارت خواهد بود از :”تعیین بهترین روش سیستم نگهداری از نظر ایمنی و اقتصادی” شرایط زمین از نظر زمین شناسان روابط عملی و اجرایی تونل روش ساخت و نوع پوشش تونل را تعیین می‌کند . طراحی باید مطمئن‌ترین و ایمنی‌ترین پوشش تونل با هزینه کمتر برای نگهداری و بیشترین دوام را انتخاب کند در این مجموعه سعی شده است تا با قسمتهای مختلف خطوط در حال کار مترو که در آینده‌ای نزدیک به پایان می‌رسد آشنا شویم در این دوره سعی بر آن بوده است تا در کنار آشنایی با فعالیتهای بخش پشتیبانی و نگهداری خطوط مترو، با توجه به اهمیت جلوگیری از کاهش ضریب ایمنی مجموعه خطوط پر سرعت و پرتردد به بررسی روشهای علمی و عملی جهت کنترل عوامل تخریبی در روسازی پرداخته شود
کار آموزی قسمتهای مختلف خطوط در حال کار مترو در تهران دانلود گزارش کارآموزی قسمت های مختلف خطوط درحال کار مترو گزارش کار آموزی مترو تهران دانلود گزارش کارآموزی مترو خرید گزارش کارآموزی مترو دانلود گزارش کارورزی مترو خرید کارورزی مترو کار ورزی مترو دانلود کار آموزی در مترو تهران خرید گزارش کارآموزی خطوط مترو در تهران پروژه مترو دانلود پروژه های دانشجویی و گزارش های کارآموزی دانلود بهترین کاملترین گزارش کار آموزی خط مترو تونل مترو

فهرست مطالب

فصل اول: آشنایی با مکان کارآموزی ۷

۱-۱ جغرافیا ۹

۱-۱-۲: مکان شهر تهران ۱۰

۱-۱-۳: تهران و آب و هوای آن : ۱۰

۱-۱-۴: توپوگرافی پهنه‌ی تهران : ۱۱

۱-۱-۵: جریان اقلیمی در فضای تهران ۱۳

۱-۱-۶ : مناطق مسکونی ۱۴

۱-۱-۷ : راههای ارتباطی ۱۵

۱-۱-۸: صنعت ۱۵

۱-۱-۹ : کشاورزی ۱۵

۱-۱-۱۰: رودخانه‌ها ۱۶

۱-۲) زمین شناسی : ۱۶

۱-۲-۱: موقعیت زمین شناسی تهران ۱۶

۱-۲-۲: موقعیت تکتونیکی تهران ۱۷

۱-۲-۳: زمین شناسی گستره‌ی تهران ۱۸

الف )‌سازند آبرفتی هزار دره ۱۸

ب) سازند آبرفتی ناهمگن شمال تهران ۲۰

ج) سازند آبرفتی تهران ۲۱

۱-۳- دلایل ساخت مترو ۲۲

۱-۴) تاریخچه‌ی احداث مترو درجهان ۲۳

۱-۵) تاریخچه متروی تهران ۲۴

۱-۶) تفاوت‌های مترو ی تهران با متروی کرج ۲۷

۱-۷) کلیاتی در مورد متروی تهران ۲۸

۱-۸) تاسیسات مکان کارآموزی ۲۹

فصل دوم: ارزیابی بخش‌های مرتبط با رشته‌ی علمی کارآموزی ۳۰

۲-۱)ایمنی ۳۱

اقدامات پیشگیرانه ۳۱

۲-۲) تهویه ۳۲

۲-۳) سیستم نگهداری : ۳۳

۲-۴) روشهای حفاری تونل‌؛ ۳۴

۲-۵) آبکشی ۳۵

۲-۶) سیستم روشنایی ؛ ۳۶

۲-۷) هوای فشرده ۳۷

۲-۸) ژئوتکنیک ۳۷

۲-۸-۱: بررسی‌های زمین شناسی ۳۷

۲-۸-۲: بررسی های ژئوتکنیکی : ۳۸

۲-۸-۳:بررسی‌های نقشه برداری ۳۹

۲-۹ روشهای حفاری تونل توسط TBM 43

۲-۹-۱: مفاهیم اساسی در خصوص ماشین حفاری TBM و ماشین پشتیبان SM: 43

۲-۹-۲: انواع ماشین‌های سپردار : ۴۷

۲-۹-۳: محیط پیرامون پروژه : ۴۹

۲-۹-۴ کارکرد TBM و طبقه بندی توده سنگ ؛ ۵۱

۲-۹-۵) استفاده از ماشین حفار شیلد ؛‌ ۵۲

۲-۹-۶ ) استفاده از روش اتریشی : ۵۲

۲-۹-۷) ماشین حفار Zokor 53

۲-۱۰ مدیریت پشتیبانی و نگهداری خطوط ۵۶

۲-۱۰-۱) مدیریت پشتیبانی و نگهداری خطوط ۵۷

مدیریت پشتیبانی و نگهداری خطوط ۵۸

مدیریت پشتیبانی و نگهداری خطوط ۶۰

۲-۱۰-۳)آشنایی با نحوه و روند برآورد میزان هزینه تعمیر و نگهداری خطوط ریلی (متروی تهران) ۶۴

ضرایب پیمان: ۶۵

دستگاه نظارت : ۶۶

۲-۱۰- ۴) خدمات تعمیر ونگهداری شبکه خطوط و سوزن ها : ۶۷

تعهدات پیمانکار ۶۸

شرح خدمات فنی پیمانکار ۶۸

بخشی از تعهدات کارفرما ۶۹

شرح خدمات دستگاه نظارت ۶۹

خدمات بازرسی فنی خطوط و سوزن ۷۰

خدمات تعمیرات و نگهداری شبکه خطوط و سوزن ۷۰

برنامه بازرسی خطوط ۷۸

برنامه بازرسی نقاط تلاقی ۷۹

روغن کاری سوزن ها ۸۱

نقاط تلاقی خطوط – گزارش بازرسی ۸۱

۲-۱۰-۶) نمونه ای ازنمودار فعالیت چندگانه(MAC) 83

انواع روش های حفاری تونل متروی تهران : ۹۰

موقعیت گریس پمپهای داخل تونل : ۹۰

۲- ۱۱ معرفی ماشین آلات وتعمیرونگهداری خطوط ریلی ۹۱

دستگاه اندازه گیر خط ۹۳

۲-۱۱-۲) دستگاه اندازه گیر خط مدل EM 50 94

۲-۱۱-۳) ماشین زیرکوب مدل ۰۸ – ۱۶ SPLIT HEAD 102

۲-۱۱-۴) ماشین رگلاتور بالاست مدل PBR 400U – RS 110

۲-۱۲) بررسی انواع روشهای عملی جهت جلوگیری از سایش در قوس های تنگ ۱۱۵

فصل سوم آزمون ‌آموخته‌ها ،‌نتایج و منابع ۱۱۸

۳-۱) آزمون آموخته‌ها : ۱۱۹

۳-۲) نتیجه گیری و پیشنهادات : ۱۲۰

فهرست منابع: ۱۲۲

شکل ماشین آلات ۱۲۳


دانلود گزارش کارآموزی عمران احداث ساختمان مسکونی

این گزارش کارآموزی با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است،همچنین آماده پرینت می باشد


دانلود گزارش کارآموزی عمران احداث ساختمان مسکونی


اجرای کـارهـای ساختمانی شـامـل مراحـل متعددی است که ضمن آن افراد با ماشین آلات ساختمانی، ابزار و مصالح گوناگون سروکار دارند . این روابط ویژگی ها امکان وقـوع حوادث را بـرای نیروی انسـانی را افـزایش می دهـنـد . محـافظت از افراد انسانی در قبال حوادث نـاشـی از کـار از اهمیت ویژه ای برخوردار اسـت . از این رو بـاید ابـزار و ماشین آلات بـه طور مستمر مورد بازرسی کامل قرار گـرفـتـه و از سالم بودن آنها اطمینان حاصل شود . در بکار گیری ماشین ها نیز باید از افراد با تجربه استفاده شود . برای تامین ایمنی کارگاه هـای ساختمانی بـاید همه ی کارها بـا دقت و برنامه ریزی دقیق انجام گیرند. در ضمن باید دقت داشته باشیم و کـه هنگام کار یا تخلیه ی مصالح مزاحمتی برای همسایگان و سایرین ایجاد نشود. همچنین از انجام کارهای پر سر و صدا در شب خودداری شود . در صورتی که لازم است کاری در شب انجام شود باید قبلاً اجازه ی شهرداری و مقامات مسئول کسب شـود.

گزارش کارآموزی عمران خاک برداری ، اجرای فنداسیون ، نصب صفحات زیر ستون دانلود گزارش کارآموزی عمران احداث ساختمان مسکونی ، ساخت تیر و ستون ، برپایی اسکلت فلزی ، اجرای سقف ساختمان با تیرچه و بلوک گزارش کارآموزی عمران احداث ساختمان مسکونی دانلود گزارش کارآموزی مهندسی عمران احداث ساختمان کارآموزی عمران خرید کار آموزی عمران کاراموزی احداث ساختمان کارآموزی خاک برداری کاراموزی اجرای فنداسیون کاراموزی نصب صفحات کاراموزی تیرچه بلوک کارورزی عمران ساخت ساختمان مسکونی دانلود گزارش کارآموزی اجرای ساختمان مسکونی با اسکلت فلزی


فـهـرسـت مـطـالـب


مقدمه


آشنایی کلی با مکان کارآموزی


گودبرداری


پیاده کردن نقشه


بتون مگر


قالب بندی فونداسیون و شمع بندی


آرماتوربندی


علت استفاده و فولاد و میل گرد در ساختمان ها و پی


نحوه آرماتوربندی


خم کردن آرماتور


بتون ریزی فونداسیون


مخلوط کردن بتون


نحوه درست کردن ستون های فلزی اتصال ستون ها به فونداسیون


تراز کردن ستون های عمودی با ستون های افقی


ساخت تیرچه طبقات سقف


دانلود پروژه کار آموزی عمران احداث ساختمان مسکونی


دانلود گزارش کارآموزی عمران مراحل پی سازی فونداسیون

این گزارش کارآموزی با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است،همچنین آماده پرینت می باشد


اصولاً پی کنی به ۲ دلیل انجام می شود دسترسی به زمین بکر با توجه به اینکه کلیه بار ساختمان بوسیله دیوارها یا ستون ها به زمین منتقل می شود در نتیجه ساختمان باید روی زمینی که قابل اعتماد بوده و قابلیت تحمل بار ساختمان را داشته باشد بنا گردد برای محافظت پایه ساختمان در این مورد حتی در بهترین زمین ها نیز باید حداقل پی هایی به عمق ۴۰ تا ۵۰ سانتیمتر حفر کنیم ابعاد پی عرض و طول و عمق پی ها کاملاً به وزن ساختمان و قدرت تحمل خاک محل ساختمان بستگی دارند پس از تکمیل برداشت خاک و تکمیل شدن ابعاد پی ها و شناژها اقدام به بتن ریزی در کف پی به ارتفاع ۱۰cm می نماییم به این بتن اصطلاحاً بتن مگر می گویند بتن مگر به ما کمک می کند که سطحی صاف داشته باشیم و اینکه بتن اصلی ما با خاک مخلوط نشود عمق پی های نواری در زمین های خوب حداقل عمق پی های نواری در حدود ۵۰cm می باشد و اگر در این عمق به زمین بکر نرسیده باشیم باید عمق پی را تا زمین بکر ادامه داد و یا از روش های دیگر مثل شمع کوبی استفاده نمود عرض پی ها معمولاً عرض پی قدری بزرگتر از عرض دیوار روی آن ساخته می شود زیرا اولاً همیشه فشار وارده و سطح تحت فشار با هم نسبت معکوس دارند در ثانی فرض بر این است که بار وارده بوسیله دیوار یا ستون به پی با زاویه ۴۵ درجه منتقل می گردد بدین جهت عرض پی از عرض دیوار بزرگتر می باشد لایه های پی نواری لایه های پی سازی در پی های نواری به ترتیب از پایین به بالا عبارتند از شفته ریزی پی های نواری در ساختمان های آجری دو یا سه طبقه معمولاً با شفته پر می شوند شفته مخلوطی است از خاک مناسب و آهک شکفته و آب خاک مناسب برای شفته خاکی است که قطر دانه های تشکیل دهنده آن از لحاظ بزرگی و کوچکی متفاوت بوده بطوریکه دانه های ریز تر فضای خالی بین دانه های درشت تر را پر نموده و در نتیجه جسم متراکم و توپری بدست می آید آهک جسمی است سفید رنگ از پختن سنگ آهک یا کربنات کلسیم به فرمول coco3 در حرارت ۸۰۰ تا ۱۴۰۰ درجه سانتی گراد بدست می آید به سنگ آهکی پخته می گویند که تمام coco3 به cao و co2 تبدیل گشته و co2 به صورت گاز از محیط خارج شده باشد آهک شکفته آهک زنده cao میل ترکیب شدیدی با آب دارد و در اثر مجاورت با آب تبدیل به آهک شکفته گشته و آهک مرده و یا آهک آبدیده می گردد شدت حرارت به قدری است که مقداری از آب مصرفی را بخار می کند و مقداری از سنگ آهک که کاملاً پخته شده باشد را به آهک زنده تبدیل می نماید شدت حرارت به قدری است که مقداری از آب مصرفی را بخار می کند و مقداری از سنگ آهک که کاملاً پخته شده باشد را به آهک زنده تبدیل می نماید
کارآموزی عمران دانلود پروژه گزارش کار آموزی عمران خرید کاراموزی عمران پروژه گزارش کارورزی رشته مهندسی عمران مهندسی عمران کار آموزی عمران تشریح کامل مراحل پی سازی فونداسیون

فهرست مطالب

مقدمه
آشنایی با محل کارورزى
بازدید زمین و آماده سازى
پیاده کردن نقشه
خاکبرداری
ابعاد پی
عمق پی های نواری
عرض پی ها
لایه های پی نواری
شفته ریزی
خاک مناسب
آهک
آهک شکفته
آب
کرسی چینی
شناژ
آرماتور بندی
بتن
قشر ماسه سیمان زیر و روی قیر گونی
ایزولاسیون عایق رطوبتی
ملات ماسه سیمان برای پوشش روی قیر و گونی
دیوار